📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkese Merhaba Bugün ki incelememiz Kırmızı Pazartesi:Açıkçası çok büyük bir heves ve keyifle başladım içerik.konu,kapak hepsi tek tek güzeldi ama o kadar klasik sevmeme,sır,gizem sevmeme rağmen dilini açıkçası çok karmaşık buldum.Konuşma çizgisi olabilirdi mesela veya geçişler daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.Cinayetin en sonda değil en baştan olması ilgimi çeken yerlerden oldu.Eskiden bizlerdeki Sözde Namus meselesinin yabancılarda da olması beni şaşırtan yerdi.Kurgusu,cinayeti yapanlar, o anki ruh halleri, açıkça ve güzelce tasfir edilmişti.Puanım 7/10
İki Gün Önce Geldi Kitabım Başladım Ve Bitirdim O kadar Kısa Ve anlamlı bir kitap okumamıştım açıkçası gerçekten çok güzel romantik çerezlik bir kitaptı. Zweig gene beni şaşırmadı gene çok beğendim.Konusu Kadının İlk gördüğü andan itibaren adama aşık olup ondan saklayarak ve gizleyerek yaşamını geçirmesi en son bu acıya dayanamayıp intihar etmesiyle bitiyor çarpıcı ve acıklı da bir kitap aslında.Kadın bu kadar severken adamın kadını hatırlamaması da cabası.Kitaba puanım 9/10 herkese öneririm okumanız gereken bir kitap.