📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkese Merhaba Dora ile devam ediyoruz bugün:Dün akşam bitirdim ve üç gün sürdü tam bitirmem gayet güzel akıcıydı Armoninin babasıyla olan ilşkisini gerçekten sevdim Doruk öldü açıkçası çok da üzülmedim ama fetihle konuşma sahneleri çok güzeldi Mayanın Fetihi sevdiğine dair konuştular ben tam TeamFetih olduğum için :D Mayanın gücünü bir kaç kez görmüştük bu kitapta da devam ettik sinirlenince dünyanın sonunu getirebilcek masum biz kızın korkunca güçlerinin gitmesi gerçekten çok güzel ayrıntıydı bu yüzden puanım 8 bir serüvenin sonuna geldik.Sıradaki N.G Kabal kitaplarıyla devam edelim...