Herkese Merhaba Aylemadan sonra Aşekayla devam edelim dedim.Aşeka Aşekaa aylemaya bin basan bir kitaptı bence.Sonunda fetihle aralarında bir şeyler olmaya başladı çok şükür ki...Bu yüzden bu kitabı gerçekten beğendim daha heyecanlıydı daha fantastikti Mayanın sonunda nasıl güçlü biri olduğunu yeni yeni anlamış olduk bu yüzden puanım 9