Bekar arkadaşlarımın dedikleri gibi evlendim diye özgürlüğüme üzülüyor muyum? Özgürlük mü? Özgürlüğe ne gerek var ki? Mutluluk sevgilinin istekleriyle, fikirleriyle yaşamaktır, mutluluk sevmekten ve sevdiceğini dilemekten ibarettir, yani hiç bir özgürlük olmamalıdır - mutluluk budur.
-Kişisel çıkarlara dayanmadan hiçbir eylem sağlam ve temelli olamaz kanımca. Bu bilindik,genel bir felsefe..
+Felsefeden bahsetmeyi bırak. Yüzyıllardır felsefenin temel kaygısı kişisel çıkar ile kamu yararı arasındaki gerekli bağlantıyı bulmak olmuştur zaten..