Aise
Takip Et
Aise
@Demdaim
Sıkı Okur
Öğretmen
657 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
299
Kitap
28
Takip edilen
714
Takipçi
46
İnceleme
2.288
Alıntı
32
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Hatice Emre
@InTIME
·
Madame de Prie'nin intihar sebebi .(
Sırf insanların yokluluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı aslında.
Sayfa 46 - İş Bankası Yayınları
Bir Çöküşün Öyküsü
Stefan Zweig
Aise isimli okura yanıt verildi
Aise
Sevindim bu duruma, en azından yalnız değilim:)) Zweig, kitaptaki karakterleri çok iyi bir şekilde ele alıyor ama bu kitapta Madame de Prie 'yle ele aldığı konu fazlasıyla midemi bulandırdı:( Sanırım Zweig yine kalemini konuşturmuş sonuçta şuan kalkıp o karakterin eksilerini ele almam, yazarın değinmek istediği konunun başarıya ulaştığını gösteriyor zannımca.☺
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hatice Emre
@InTIME
·
Madame de Prie'nin intihar sebebi .(
Sırf insanların yokluluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı aslında.
Sayfa 46 - İş Bankası Yayınları
Bir Çöküşün Öyküsü
Stefan Zweig
Aise isimli okura yanıt verildi
Aise
Teşekkür ederim☺ belki de dediğiniz gibidir. Fakat ben kitap boyunca insanları, Madame'nin gözünde birer oyuncak, elde etmek isteği şeyler için birer basamak gibi gördüm. Ve evet adapte olabilme kısmına bende inanıyordum. Ama Madame öyle bir ruh haliyle hayatını yaşıyordu ki kendisini bile unutmuştu. Sadece duygularının esiri olmuştu ve o duygular, onun sonu da oldu. Hoş o sonu bile isteye kendisi seçti...☺ ilk defa bir kitap karakterinden o denli gıcık kaptım ki... sanırım objektif olamıyorum:))
Hatice Emre
@InTIME
·
Madame de Prie'nin intihar sebebi .(
Sırf insanların yokluluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı aslında.
Sayfa 46 - İş Bankası Yayınları
Bir Çöküşün Öyküsü
Stefan Zweig
Aise
Madame de Prie sürekli haz ve eğlence düşkünlüğü için yaşadı. İnsan olmanın özünü bile kavrayamadı. Kendini sunmaktan, balolardan, danslardan, güzelliğinden başka bir şey düşündüğü yoktu. İntihar etmeye karar verirken bile bunu sırf insanlar için yaptı. Geride unutulmaz bir intihar olayı bırakmak istiyordu. İşin kötü tarafı ölümü bir kaç vakit dışında söz konusu bile olmadı. Diyeceğim o ki; Madam insanlar için değil o önüne geçemediği istekleri eskisi gibi elde edemediği için intihar etti...
Takip Önerileri
Kübra
@kbrsofu
·
İnsanın bir defa bir anlığına aptalca hareket etmiş olmasının ne önemi vardır?
Sayfa 27 - anonim yayıncılık
·
Kitabı okudu
İlişkiler
Bir Kadının Hayatından 24 Saat
Stefan Zweig
Aise isimli okura yanıt verildi
Aise
Rica ederim:)
Geri
İleri