Çok fazla karakter var durmadan birileri dahil oluyor kim neciydi diye düşünmekten kitaba konsantre olamıyorum. o yüzden okumaktan vazgeçtim. Boşa zaman kaybı olacagını düşündüm
Çok güzel bir kitaptı soluksuz okudum bir pizzacıda çalışan 3 arkadaşın hikayesini anlatıyor. Gelen siparişi teslim etmek için ayrılan Kayla birdaha iş yerine dönmüyor. Gabie ve Drew de arkadaşlarını aramaya koyuluyor. Korku filmi izler gibi okudum. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum .