📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yanılıyorsunuz benim bir dinim var. Kendi dinim! Hatta ben onların bütün gülünç, sahte törenlerinin, hokkabazlıklarının yanında, hepsinden daha çok dindarım! Tanrı'ya taparım ben! Bu Tanrı ne olursa olsun, hiç önemli değil. Yurttaşlık, aile liderliği görevlerimizi yerine getirmek için bizi dünyaya gönderen Yüce Varlık'a, Yaradan'a inanıyorum. Kiliseye gitmeye, gümüş kapları öpmeye, bizden daha iyi yaşayan bir yığın maskarayı kendi kazancımdan semirtmeye hiç ihtiyaç yok! Çünkü Tanrı'ya pekala bir ormanda, tarlada ya da eski insanlar gibi yalnız gök kubbeyi seyrederek ibadet edilebilir.. dedi Eczacı Homais.