Devletin çıkarlarından daha önemli ne olabilirdi? Bazıları insan hayatının önemli olduğunu sanıyorlardı.. ne laf ya !Devlet bir sobadır yakıtı da yalnız insanlardır. Yakılacak insan olmazsa soba söner. Sönen, yanmayan sobanın da hiçbir yararı yoktur. Ama öte yandan bu insanlar da devlet olmadan yaşayamazlar: sobayı tutuşturan, takan onlardır Sobayı yanar tutumuyla görevli de ona yakıt temin etmelidirler. Herşey buna bağlı.