İçimde, şu koşullarda benden beklenmeyecek garip bir şekilde, aşırıya kaçan hiçbir duygu yok. Olanlar ve bitenleri, ölenler ve gidenleri, yani hiçbir şeyi, henüz hiç anlayamadığım için herhangi birinde odaklanamıyorum. Anlatamıyorum da dolayısıyla. Kafam dünyadan o kadar uzağa gitti ki, nereye gitti hiç bilmiyorum. Karadelikte kaybolmuş bile olabilir, koordinatlarına ulaşmaya çalışıyorum. Bulursam ve sana bir mesaj bırakacak olursa, derhal ileteceğimden hiç kuşkun olmasın Osman.