Geriye dönüp baktığımızda, " içimizde yaşanmadan bekleyen bir hayat"ın suçunu mu duyacağız yoksa " Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar!" mı diyeceğiz ?
Hiçbir kadın, ihtiras halindeki bir erkek kadar âciz ve gülünç olamaz. Buna rağmen bu hallerini bir kuvvet tezahürü zannedecek kadar yersiz bir gururları vardır... Aman yarabbi, insan deli olur. Kendimde hiçbir gayritabii temayül bulunmadığını bildiğim halde, bir kadına âşık olmayı tercih ederim .