Deniz

@Denizakn·
·
sabitlendi
Yoruldum biraz,gökyüzüne bakalım mı....
Reklam
Beklemek üzerine felsefe kitabıydık
2.75 miyoptum ve çizdirmeye de hiç niyetim yoktu. Göz görmeyince gönül kanatlanırdı insanlığa doğru.
Artık büyü diyorlar bana Ekmeğini salatanın suyuna banma..

Deniz

, bir kitabı okumaya başladı
Didem Madak
8/10 · 11,6bin okunma
Reklam