📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutmak kabus bazen, bazen hediye
unutacağın varsa unut, ödüllendir kendini
bağrışmalarımızı unut, ayılıp bayılmalarımızı
kötü sözleri unut, öfkeyle savurduğumuz
mesafelere takılıp sarılamayışımızı unut
zamanı unut olanları olamayanları ve olamayacakları
kadere hükmedip seni alamayışımı unut
parkları unut, ağaçları ve teşebbüs ettiğim yalanları
söylediğin yalanları unut
söylediğim yalanları
düş hepsini hafızanın bakiyesinden
artanları hatırla!
uğruna yazdığım şiirleri hatırla
bırakıp bırakıp başladığım sigarayı hatırla
içlenip içlenip hiçbir yere sığamayıp
sesinin gölgesine sığınışlarımı hatırla
bir akşam aynı anda, telefonda
muazzam bir ağrıyla ağladığımızı hatırla
tamam istiyorsan unut beni
geriye kalanlarımı hatırla!
seni sevdim
gök girip kızıl çıkan bir kılıç gibi
başlarda mahcup
sona doğru şiddetli
‘beni sana doğurdu anam’
başka her şeyi unut
bunu unutma
Beni unutma!
Kimse duymadan ölmeliyim
Ağzımın kenarında
Bir parça kan bulunmalı.
Beni tanımayanlar
"Mutlak birini seviyordu" demeliler.
Tanıyanlarsa, "Zavallı, demeli,
Çok sefalet çekti.."
Fakat hakiki sebep
Bunlardan hiçbirisi olmamalı.
Orhan Veli Kanık