Bu dünyada herkes biraz kötüdür.Fikrimce,insanlar ikiye ayrılır.Az kötü insanlar ve çok kötü insanlar.Az kötü insanlar,hata yapar affedilmeyi de hak ederler.Yaptıkları hataların nedenleri olarak tecrübesizlik bazen sonucunun ne olacağını o an bilememezlik, korku veya başka başka nedenler örnek olarak verilebilir.Bir de çok kötü insanlar vardır.Bu insanlar bilerek isteyerek size ihanet ederler hatta en çok ihtiyacınız olduğu zamanda canınızı yakarlar sonra da af dilerler.Pişman oldukları için değil sizi bir öncekinden daha fazla üzebilmek için af dilerlerler.Neden demeyin işte. Nedensiz.Kötülük böyle bir şey.Nedensiz.Bu insanlar affedilmeyi haketmeyenlerdir.Yapıp yapıp aynı şeyleri defalarca özür dilerler.Kendileri bile yaptıklarının kötü olduğunu düşünmezler.Kötülük onların normalidir.Öyle oyun oynarlar ki bir daha olmayacak sanırsınız.Böyle insanları affetmeyin.Affetmeyin ki az kötü insanlarla karşılaşma olasılığınız artsın.Layık olanlar birbirini bulabilsin.Siz layığınızı bulabilin.