Açık denizdeyim.Tek bir yer değil, her yerinden su almaya başlamış bir gemiyim ben.Üstelik savaşın tam ortasındayım.Su almasam bile bu savaştan yara almadan kurtulmam imkansız.Durmadan su alıyorum.Hızla batmıyorum.Hemen gerçekleşmiyor ölümüm.Kuru tek bir yanım da kalmadı.Hep ölürken akla ne gelir diye düşünürdüm ve şimdi belkide ölmek üzereyim.Yinede tek düşündüğüm, çok üşüdüğüm işte.Umut etmek istemiyorum.Düşünmek istemiyorum.Artık hiçbir şey hissetmek istemiyorum.