“Çünkü insanlar böyleydi. Paketleri sever ve kendi acılarıyla ilgilenirler. Eğer ağlamıyorsanız sizin hiçbir şeye ihtiyacınız olmadığını savunurlar ve onların acıları da mutlulukları da sizinkilerden bir beden büyüktür.”
“Ah ölüme aşık bir kadını yaşama hayran bırakan adam... Ölüm aslında benim tattığım kadar kötü değildi de, seninle yaşamayı tecrübe ettiğim için mi öyle hissettim ben ?”