İsmet Özel'den okuduğum ilk kitaptı .Teknik-Yabancılaşma-Medeniyet üzerine İsmet Özel Doğu-Batı zıtlamaşmasının tek meseleye dayandığını anlatıyor. Düşünce hasebiyle bazı yerlerde özellikle felsefî anlatımın yoğun olduğu bölgede zorlandım. Ama yazarın konuyu güzel anlatmasını sevdim . Ismet Özel'in şiirlerini seviyorum, Düşünce kitablari da bence güzel . Bir başka düşünce kitabını da okuyacağım onda bu kadar zorlanmam umarım. Kitabı tavsiye ederim. Selamlar...