Sennet ''narsist, tecrübe kazanma peşinde değildir, bir şeyi yaşamak ister -karşına çıkan her şeyde kendisini yaşamak. Bu yüzden de her karşılaşmaya, her ortama burun kıvırır..'' der. ''günümüz toplumu içsel ifade süreçlerini psikolojik olarak örgütlediği ve kendi bireysel sınırları dışında anlamlı bir toplumsal etkileşim anlayışını yok ettiği'' için de narsistik bozuklukların arttığını söyler.