Sonuna geldiğiniz anda 'hadi canim' diyeceğinize yürekten inandığım çok başarılı bir romandı.
Günlük hayatta karşılaştığı insanları ve olayları, kitap ve kitap kahramanları ile açıklamasını çok beğendim.
Kitap akıp giderken siz de bu hikayeye sürükleneceksiniz