egîd

egîd
@Dersimsara
Dilê me hinekî şikestîye lê em başin.☘️
egîd
Dılê mîrofê şikestibe ew mirof ne başe :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olur ya bazen gitmek isteriz herkesten her şeyden uzaklara bize ait bir şeyin olmadığını hissederiz kendimizden bile kaçarız belki de tükenmişizdir tüketmişlerdir bu hikayenin sonunu merak edip duruyoruz bitmeyen Bir roman gibi kahramanlar hep değişir. Ve hepsi de bizden bir parça çalıyor aslında bunlar yaşantılar hep eksik bırakır bireyleri kimden kaçıyoruz ki, yürüdüğümüz kaldırımlar sokaklarımızda oynayan tanıdık yüzlü çocuklar hafiften ferahlatsa da içimizi O büyük eksiklik hep sahneyi bozuyor işte... Dar gelir kaldıramaz oluruz o koca yükü bizi bizde hapseden bir zindan oluyoruz Her gün bir parça daha kopuyor iyice tükenmiş iyice bitmişiz yine de gidemiyoruz, kaçamıyoruz, terk edemiyoruz sokaklarımızı caddelerimizi şehrimizi insanları kendimizden kaçmayı beceremiyoruz...🍂
Psikoloji
ronahi isimli okura yanıt verildi
egîd
Öyle görmek istiyorsunuz
“korktuğumuz için mi kaçarız, kaçtığımız için mi korkarız.” Sokak çıkmaz diye mi çıkamayız, çıkamadığımız için mi çıkmazdır sokak?
Edebiyat
egîd
Ötesine gidemediğimiz için çıkmazdır sokak...