📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne garip! Önce ceset kılınmışım, sonra ruh üflenmiş bedenime. İçecek suyum, yenecek lokmam, ikbalim, itibarım, idbarım*, çilem varmış. Benim de yürünecek yolum varmış şu küre-i âlemde, bu dünya üzerinden ben de gelip de geçecekmişim.
Birinci sınıfa giden yeğenim, “Türkçe, konuşulduğu gibi yazılan bir dildir.” demek istedi sanırım. O kaide, “Türkçe, yazıldığı gibi okunan bir dildir.” değil miydi? 😂
“r” yerine “v” diyor ve dediği gibi yazmış. “ğ” harfini de Azeriler gibi “y” yapmış. Görünce bayağı bir güldüm. Kesin yanlış yaptım, gülmenden anladım, diyor.😂
Kadın, kocasının söylemediği kelimeleri anladığında boşanır; erkek ise karısına sürekli söylediği kelimeleri karısı anlamadığında boşanır..!
(Ben bekarım ama benim hipotezim böyle. Çünkü bir arşivlik ilişkilerimden anladığım bu) 😂😂
Şunu yapma diyorum, bir bakıyorum yine yapıyor, bir sabır, iki sabır. Artık üçüncüde sen yoluna ben yoluma, ben bostan korkuluğu değilim diyorum. O da bana bir şey soruyor, sen evhamlanmışsın diyorum, yok bir şey diyorum. Kesin var ben anlarım diyor. Anladığının gereğini yap o zaman diyorum. Güya ben habire açıklama yapacakmışım, onu bekliyor. Yalvarmalıyım nolur gitme diye. Pışıkk😂 Sonra da bu kadar basit mi Yıldırım? Senin için ne kadar kolay ya ayrılmak falan. Üfff😂 Bir şey de anladıkları yok. Bol kuruntu, bol evham. Hissederlermiş, pehh😂😂
Diyelim ki hissederler ama yine de bu zandır, kesin bilgi değildir. Biz ise anlarız, işte bu kesin bilgidir😂😂
Askerliğimi yapmadığım zamanlarda bir an önce git de aradan çıksın derlerdi. Evlilik de öyleymiş demek ki. Onu da aradan çıkarayım bari😂😂
Kadın, kocasının söylemediği kelimeleri anladığında boşanır; erkek ise karısına sürekli söylediği kelimeleri karısı anlamadığında boşanır..!
(Ben bekarım ama benim hipotezim böyle. Çünkü bir arşivlik ilişkilerimden anladığım bu) 😂😂
Şunu yapma diyorum, bir bakıyorum yine yapıyor, bir sabır, iki sabır. Artık üçüncüde sen yoluna ben yoluma, ben bostan korkuluğu değilim diyorum. O da bana bir şey soruyor, sen evhamlanmışsın diyorum, yok bir şey diyorum. Kesin var ben anlarım diyor. Anladığının gereğini yap o zaman diyorum. Güya ben habire açıklama yapacakmışım, onu bekliyor. Yalvarmalıyım nolur gitme diye. Pışıkk😂 Sonra da bu kadar basit mi Yıldırım? Senin için ne kadar kolay ya ayrılmak falan. Üfff😂 Bir şey de anladıkları yok. Bol kuruntu, bol evham. Hissederlermiş, pehh😂😂
Diyelim ki hissederler ama yine de bu zandır, kesin bilgi değildir. Biz ise anlarız, işte bu kesin bilgidir😂😂
Askerliğimi yapmadığım zamanlarda bir an önce git de aradan çıksın derlerdi. Evlilik de öyleymiş demek ki. Onu da aradan çıkarayım bari😂😂