“İstediğim bütün kitapları okuyamam, olmak istediğim bütün insanlar olamam ve istediğim hayatları süremem, istediğim bütün becerileri edinemem. Öyleyse ne istiyorum?”
Uzun zamandır tercih edilmiş bir yanlızlık vardı şimdi ise coronadan dolayı zorunlu yanlızlık yasası gelmiş gibi kendimi boyunduruk altında hissediyor oluşum .
Boşluğa düşer gibi, sarı bir sessizliğin içinde
Granit duvarlı binanın anlamsızlığına,
Şehrin boşu boşunalığına içerlerken
Bırakmışım son nefesimi kaldırıma
Bitmiş,
Öylesine yani.
Birdenbire