Bilmiyorum incelemelerimi okuyor musunuz ama lütfen okursanız yanlış düşündüğüm veya doğru düşündüğüm yerleri iyi veya kötü eleştirirseniz çok memnun olurum. Mutlu kitap okuma günleri hepinize😅😂
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı okurken öncelikle aklıma gelen ve kitabının sonunda da “ürkünç bir peri masalı” kısmında da belirttiği gibi kavgam kitabıyla kıyaslamaktan kendimi alamadığımı belirtmek isterim. Kitabın değindiği can alıcı konulara değinicek olursak kötü domuz olan Snowball ı hayatımızda da her yere koyabiliriz. Adına din töre ne derseniz artık. Hepimizin hayatlarında bir günah keçisi olarak Snowballar var ve bunu bahane olarak kullanmaktan başka hiç bir şey yapmıyoruz. Domuzların yapmış oldukları düzen ve bu düzenin sorgusuz itaatten dolayı ucu bucağı olmayan istekler zincirinide beraber getiriyor. Kitaptan hayatımıza ders çıkartmamız gereken bir çok düşünce var. Lütfen ilk başta size ters gelen şeylerin ilk başta neden ters geldiğini kimseyi dinlemeden bulmaya çalışın eğer bulursanız diğerlerini de anlamak için dinleyin eğer bulamazsanız lütfen o düşünceleri 2-3 kez süzerek ikna olun. Lütfen ama lütfen düşünmekten geri durmayın
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,6bin okunma