Esra

Esra
@Destidesti
“Bitirdim ben… Koydum lavtamı kenara. Mor üçgüller arasında Gölgeler asılı durdukça Şakımak da sona erdi; şarkılar da. Bitirdim ben… Koydum lavtamı kenara. Eskiden bülbüller gibi erken, Çiy düşmüş çalılarda örterken , Kestim artık sesimi. Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi. Dudağımdaki eskiler bitti, Öptüğüm zamanlar geçip gitti. Bitirdim ben. Koydum lavtamı kenara.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamayı arzu etmeyen bir hayat , sona erme yoluna girmiş demektir .
Olanı olduğu gibi kabullenmek ; Yürekteki savaşları bitirir. Mandalina Bahçesi
Bu yaşadığımız , aşk olduğunu sandığım şeyden çok farklıymış .
Hıristiyanlığın bü­yük erdemleri teolojiktir: İnanç, Sevgi ve Umut.