“Bitirdim ben…
Koydum lavtamı kenara.
Mor üçgüller arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi; şarkılar da.
Bitirdim ben…
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda örterken ,
Kestim artık sesimi.
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi.
Dudağımdaki eskiler bitti,
Öptüğüm zamanlar geçip gitti.
Bitirdim ben.
Koydum lavtamı kenara.