Hüseyin Rahmi’nin okuduğum ilk eseridir. Keyifle okuduğumu söyleyerek başlamak istiyorum ve tavsiye ediyorum. Ah o Anjel.. Herkesi birbirine düşürdü resmen :) Kısa yoldan zengin olma isteğiyle Fransızca öğretmek amacıyla gelmiş olmasına rağmen öğretme haricinde her şeyi yapan bir Anjel :)
Geleneksel aile yaşamının bozulduğunu söyleyebilirim. İkiyüzlülüğün net olarak görüldüğü bir eser. O ağacın hikayesi zaten her şeyi açıklayan kritik bir durum ve Şemi’nin bu durumu öğrenmesiyle Anjel’in odasını basması ve sürpriz son :)