Sefa Ayıcı

Sefa Ayıcı
- Adana/ ÇÜ - Kitapilizm temsilcisi
Öğrenci
Adana
20 Temmuz
155 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Bir başkasın sen Ahmet Arif, saygı ve hasretle . .
-Vay Kurban - youtube.com/watch?v=NgCYHz_... Dağlarının, dağlarının ardı Nasıl anlatsam… Ağaçsız, kuşsuz, gölgesiz. Çırılçıplak, Vay kurban… “Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda.” Yiğitlik, sen cehennem olsan bile Fedayı kabul etmektir, Cennet yapabilmek için seni, Yoksul ve namuslu halka. Bu’dur ol hikayet, Ol kara sevda. Seni sevmek, Felsefedir kusursuz. İmandır, korkunç sabırlı. İp’in, kurşun’un rağmına, Yürür pervasız ve güzel. Sıradağları devirir, Akan suları çevirir, Alır yetimin hakkını, Buyurur, kitabınca… Gün ola, devran döne, umut yetişe, Dağlarının, dağlarının ardında, Değil öyle yoksulluklar, hasretler, Bir tek başak tanesi bile dargın kalmayacaktır,
Reklam
m.youtube.com/watch?v=sJGbYiu... Cok dokunaklı bir sarki özellikle şu cümle beni aldi götürdü: Ölüm Allah'ın emri de , şu ayrılık olmasaydı...

Sefa Ayıcı

, bir kitap okudu
7/10
·56 syf.·
4 günde okudu
·
2018 25. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Özlü ve öğüt dolu dizeler.
BİRLİĞE ULAŞ - Beri gel, daha beri, daha beri. Bu yol vuruculuk nereye dek böyle? Bu hır gür, bu savaş nereye dek? Sen bensin işte, ben senim işte. Ne diye bu direnme böyle, ne diye? Ne diye aydınlıktan kaçar aydınlık, ne diye? Topumuz bir tek olgun kişiyiz, bir tek, ne diye böyle şaşı olmuşuz, ne diye? Zengin yoksulu hor görür, ne diye? Sağ soluna yan bakar, ne diye? İkisi de senin elin, ikiside, peki, kutlu ne, kutsuz ne? Topumuz bir tek inciyiz, bir tek. başımız da tek, aklımız da tek. Ne diye iki görür olup kalmışız iki büklüm gökkubbenin altında, ne diye? Sen habire gevele dur bakalım, habire 'usul boylu birlik çam ağacı' de, sonu nereye varır bunun, nereye? Şu beş duyudan, altı yönden varını yoğunu birliğe çek, birliğe. Kendine gel, benlikten çık, uzak dur, insanlara karıl, insanlara,
Şiir