Sefa Ayıcı

Sefa Ayıcı
- Adana/ ÇÜ - Kitapilizm temsilcisi
Öğrenci
Adana
20 Temmuz
155 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
m.youtube.com/watch?v=sJGbYiu... Cok dokunaklı bir sarki özellikle şu cümle beni aldi götürdü: Ölüm Allah'ın emri de , şu ayrılık olmasaydı...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Sefa Ayıcı

, bir kitap okudu
7/10
·56 syf.·
4 günde okudu
·
2018 25. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Özlü ve öğüt dolu dizeler.
BİRLİĞE ULAŞ - Beri gel, daha beri, daha beri. Bu yol vuruculuk nereye dek böyle? Bu hır gür, bu savaş nereye dek? Sen bensin işte, ben senim işte. Ne diye bu direnme böyle, ne diye? Ne diye aydınlıktan kaçar aydınlık, ne diye? Topumuz bir tek olgun kişiyiz, bir tek, ne diye böyle şaşı olmuşuz, ne diye? Zengin yoksulu hor görür, ne diye? Sağ soluna yan bakar, ne diye? İkisi de senin elin, ikiside, peki, kutlu ne, kutsuz ne? Topumuz bir tek inciyiz, bir tek. başımız da tek, aklımız da tek. Ne diye iki görür olup kalmışız iki büklüm gökkubbenin altında, ne diye? Sen habire gevele dur bakalım, habire 'usul boylu birlik çam ağacı' de, sonu nereye varır bunun, nereye? Şu beş duyudan, altı yönden varını yoğunu birliğe çek, birliğe. Kendine gel, benlikten çık, uzak dur, insanlara karıl, insanlara,
Şiir
Ancak saatlere söz geçmiyordu; sövgülerle, ricalarla, altınla kışkırtılamıyor, dairesel turlarını miskin atıyorlardı.
'' Evde bir ölü var, farkında değil misiniz ? ''