Emin6249

Emin6249
@Devrim_49
Değişmeyecekseniz özür manipülasyondur .
Küçükken annem,babamın yanında beni,"Kuré kere " diye kayarlardı .tabi ki kızgınlığın ve küfrün asıl hedefi babamdı.yine de küfür doğrudan kendisine yönelmediğinden sesini çıkarmaz, küfrü yediğiyle kalırdı babam.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı!
Sizin bayramlarınızı da sevmem. Orada pek fazla artist gördüm. Seyirciler bile artist pozu alıyorlar.
“...Ama nasıl yalnız..? Yani hiç kimseyi görmüyor musunuz...?” “Ahh... Hayır, görmesine görüyorum ama yine de yalnızım....”
Dostoyevski der ki; “Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevmemektir.”