Stephen King' in diğer kitaplarını okumamış biri olarak , ahkam kesmeyeceğim. Herhangi bir yazarın kitabı olarak inceleme yapacağım.
Bana göre akıcı ve sıkılmadan okunan , bir sayfa sonrası merak edilen, kriminal dizilerine bir bölüm olacak kıvamda bir polisiye roman. Konusu itibari ile ilginç ya da şaşırtıcı değil ama yine de okurken zevk aldım. Üçlemenin diğer kitaplarını da zevkle okuyacağımı düşünüyorum...
Yazarın dilinin herkese uygun olduğunu düşünmüyorum, ben çok da severek okumadım. Herkese tavsiye edilebilecek kitap değil bence, ikinci bir kitabı daha var elimde okumakta kararsızım .
DahaHakan Günday · Doğan Kitap · 202517,1bin okunma