Sema

Sema
@Dgn_Sema
'Sade bir yaşantı ve bolca sevgi'
Her şeye yetişmek olanaksız olduğu için bazı yenilgileri ve geç kalınmışlıkları kabullenmeye bir yerden başlamak bir nevi zorunluluktur.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Arkadaşlar bu kitabı hiçbir yerde bulamıyorum. Çok sevdiğim özel birine hediye etmek istiyorum. Bi ümit buraya yazmak istedim. Belki bana yardımcı olmak isteyen birileri olur:))

Sema

@Dgn_Sema
·
"Zamanı ve mekanı aşabilen tek şey sevgidir."
Hiç ummadığım yerden güzel bir haber alıp ne kadar ve nasıl şükredeceğime şaşırmaya çok ihtiyacım var.
Duygu ve Düşünce
"Niyetlerinize göre rızıklandırılırsınız"
İnsan ve Duygular
Öylece çürüyüp kaldık kendi başköşelerimizde.
Şiir
Reklam