Sema

Sema
@Dgn_Sema
'Sade bir yaşantı ve bolca sevgi'
"Zamanı ve mekanı aşabilen tek şey sevgidir."
Reklam
"Acaba çevreme bakmayacak ömrümün ne kadarını boşa geçirmişimdir? Daha doğrusu, bakıp da görmeyerek?"
1000Kitap
"...içimde yarı kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı."
1000Kitap
"Şimdi geçmişe bakıp ne kadar aptal olduğumu görüyorum."
1000Kitap
O zaman anladım ki kendi geçmişini hatırlamayı hiç istemiyordu.
1000Kitap
Reklam