Ölülere karşı daha dürüst ve daha cömert olduğumuzu biliyor musunuz? Nedeni basit!Onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur da ondan. Özgür bırakır bizi onlar, böylece zamanımızı rahatça kullanabilir, saygıyı boş zamanlarımızda bir kokteyl ve sevimli bir sevgili arasına sıkıştırabiliriz.
Doğruluk duygusu, haklı olmanın verdiği doyum, özsaygı, bizi ayakta tutan ya da ilerleten güçlü güdülerdir sevgili beyefendi. Tersine, insanları bundan yoksun bırakırsanız onları kuduz köpeklere çevirirsiniz.