Kendini incitiyorsun ruhum,kendini incitiyorsun! Böyle giderse kendini onurlandırma vaktin geçmiş olacak,zira bir insanın sadece bir yaşamı vardır ve senin için kapı kapanmış olacak; kendine hürmet etmiyorsun, aksine esenliğini başkalarının ruhunda arıyorsun.