DİDEM

DİDEM
@Didem_123
ONSRA...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır. Gün gelir anlar ki, harcadığı tek şey hayalleri değil, zamandır.
DİDEM
tolstoy şöyle diyor: "tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar: ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir.."
Ağlamaya ihtiyacın varsa ağla." "Üzgünsen ben buradayım." "Konuşmak istemiyorsan otururuz." "Öfkeliysen o da tamam" demedi. Bende bastırmayı öğrendim, Hissetmemeyi, Geçiştirmeyi, Dikkatimi dağıtmayı, Görmeyeyim diye O taraflara pek bakmamayı. Bunları öğrendim ben
Sayfa 105·Kitabı okudu
DİDEM
🤷🏻‍♀️
Hisse yansımayan hiçbir sözün doğruluğuna inanmıyorum. Sevgi, saygı, güven... Bunlar, kelimelerle ifade edilmez. Hissettirilir. Birisine sana değer veriyorum demekle, verdiğin o değeri hissettirmek apayrı iki şey. Kelimeler yanlış söyler, yalan konuşur ama hissin yanlışı yoktur..
Arda ebinç isimli okura yanıt verildi
DİDEM
👍🏻
Sevdiğin birine söylenebilecek en kötü söz.. "Artık dualarımdan düştün.."
Edebiyat
DİDEM
Güneşin sana ulaşmasını istiyorsan gölgeden çık.