Didemce.

Didemce.
@Didemce77
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat birazda böyle iste...Acemi olarak geliyoruz bu dünyaya, tam her seyi görüp ögrenip, usta oldugumuzda da ölüm geliyor kapiya.
Sayfa 291
İnsan olmayı başarabilmek için doğduğunu anlamadıysan,hangi dine inandığının hiç bir anlamı yok.
Sayfa 67 - Orban
1000Kitap
“Yanlışları değiştirmek istiyorsan topa tüfeğe gerek yok,en büyük silah ilimdir, en iyi yöntemse eğitim.”
Sayfa 65 - Fehmi
1000Kitap
İlmiye & Ali
“İnsanın kendini bilmesi,insanlık tarihini,yani nereden geldiğini anlamasıyla başlar.Geldiği yeri bilmeyen,gitmesi gereken yeri de bilemez ve bilinmezlik içinde kaybolmuş biri,insan olamaz.”
Sayfa 22 - Everest