Simile somewhat

Simile somewhat
Çocukları mutlu etmeyi seven bir kız ( iyilikler paylaştıkça güzeldir)
> *1K olduk. Teşekkür ederim 🍀* > > Madem sohbet açtık, ben başlayayım. Bana en çok gelen 3 soruyu cevaplıyorum. > > *1. Terapist gözüyle 'hayır' demeyi öğrenmek?* > Bahçene herkes girerse çiçeklerin ezilir. Sınır koymak bencillik değil, kendini korumaktır. > > *2. Tıkandığında yazmaya nasıl devam ediyorsun?* > _Kürk Mantolu Madonna_'yı açıp 1 sayfa okuyorum. Sabahattin Ali utanmasın diye yazıyorum. > > *3. Tek bir kitapla biri iyileşir mi?* > İyileşmez. Ama _İnsanın Anlam Arayışı_ sana 'neden'ini verirse, 'nasıl'a sen katlanırsın. > > Şimdi sıra sizde. Tek bir soru: *Altını çizdiğiniz son cümle neydi? Kitabıyla yazın.*

Simile somewhat

@Didim25
·
> 1000 güzel insan olduk. > Burası Instagram değil, biliyorum. O yüzden boş muhabbet yok. > Merak ettiğin şeyi yoruma yaz. Kitap önerisi, yazar kavgası, blog nasıl yazılır, terapist gözüyle hayata dair ne varsa... > Tek tek, en dürüst halimle cevaplayacağım. > Hadi başlayalım. 🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Zaten iyi olduğun konularda bir şeyler yapmak kolay, cesaret gerektirmiyor. Belki de yapamayacağın bir şeyi yapmaya çalışmak-... -ikimiz de hayatlarımız boyunca başka insanların yenilgi diye nitelendirebileceği şeye gönüllü biçimde maruz kaldık. Bence bu da belli ölçüde cesaret gerektiriyor. Yalnızca psikolojik açıdan bile
"Aşk egoyu yener "
Şikayet ettiğimiz yaşam, belki de bir başkasının hayalidir."
“Yaşamak çok na­dir rastlanan bir şeydir. Çoğu insan sadece var olur."