Kabına sığmaz olunca bana koşardi eskiden, şimdi bunu yapmiyor; kırgın
Kırgınlığının nedenini çözemiyorum bir türlü, artık gözleri çok uzaklaştı, okunmuyor
Evet ben şişmanım ama iç dünyam değil. Tıpkı her taş kütlesinin içinde bir yontu olduğu gibi, her şişmanın içinde zayıf biri bulunduğu hiç aklınıza gelemez miydi?