📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kapılarını bize daima açık tutan bir topluluk vardır. O topluluk,çok farklıdır. Son derece naziktir. Zevkle ama sadelikle döşenmiş odalarda,dar koridorlarda,kitaplığımızın raflarındadır. Bize söyleyecekleri tek bir kelimeyi bile dinlemeyeceğimizi bile bile -Ne yazık ki,onların yoldaşlığını hiç önemsemiyoruz.- gün boyunca etrafımızı kuşatıp bir kralmışız gibi sabırla kendileriyle ilgilenmemizi beklerler. Amaçları lütufta bulunmak değil kendilerini bize sunmaktır. Çünkü onlar sadık dostlarımız,kitaplarımızdır.
İnsan,üretmeden tüketen tek yaratıktır. Süt vermez,yumurta yumurtlamaz,sabanı çekecek gücü yoktur,tavşan yakalayacak kadar hızlı koşamaz. Gene de,tüm hayvanların efendisidir.