Dilanur

Niçin insanlar birbirlerine karşı açık yürekli davranmıyorlar ? Neden en iyi insan bile karşısındakinden birşeyler gizliyor, bütün düşündüklerini açıklamıyor? Sözlerimizin yabana atılmadığını bildiğimiz zamanlar bile neden içimizden geçenleri olduğu gibi söylemiyoruz ? Nedense herkes olduğundan daha sert görünmek istiyor ? Duygularını hemen açığa vurursa altta kalacakmış, kendisine önem verilmeyecekmiş gibi korkuya kapılıyor ?...
Sayfa 91·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her zaman öyle değil midir ? Mutsuz olduğumuz zamanlar başkalarının mutsuzluğunu daha bir derinden duyarız. Böyle zamanlarda duygularımız incelip güçleniyor.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Bugün yağmurlu, iç karartıcı, kederli bir hava var, tıpkı gelecekteki yaşlılığım gibi.
Sayfa 83·Kitabı okudu

Dilanur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
3 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
" Peki gençlik yıllarını ne yaptın ? Hayatının en iyi yıllarını nereye gömdün? Yaşadın mı, yoksa yaşadığını mı sanıyorsun ?"
Sayfa 64·Kitabı okudu