Ben Tanrı’nın insanlardan yalnız başlarına yaşamalarını istemediğini , bu yüzden de onlara her birinin neye ihtiyacı olduğunu göstermediğini ; aksine insanların bir arada yaşamalarını istediğini , böylece onlara hem kendilerinin hem de diğer insanların ihtiyacının ne olduğunu gösterdiğini anladım.
Ne diye üstünde durup rahatını bozuyordu ? Zaten bu aşktan kurtulmak istese bile kurtulabilir miydi?Olan olmuştu. İçine düştüğü aşkı bir elbise gibi çıkarıp atamazdı.