📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrı ne ister ? Tanrı iyilik mi ister yoksa iyi olma seçeneğini mi ? Kötülüğü seçen bir insan kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan üstün olabilir mi ?
Okurken gerçekten çok zorlandığım bir kitaptı. Kitabın dilinin çokça argo barındırdığını söyleyebilirim. Ilk bölümde kahramanımız Alex'in ve arkadaşlarının eylemlerinin çok kötü olmasıyla beraber bunun argo bir şekilde ifade edilmesi kitabı oldukça itici bir hale getiriyor. Ilk bölümü okurken çokça dişlerimi sıkmıştım ve kitabı bırakmayı düşünmüştüm. Ama bir yanım da bitirmemden yanaydı ve sonraki bölümlerini bir solukta okudum. Kitabın sonraki bölümleri psikolojik anlamda ağırdı. Eminim birçok okuru da sarsmıştır. Yazar vermek istediği mesajı açıkça okurlara geçirmiştir. Distopya severlerin okuyabileceği bir kitap ama ben tavsiye eder miyim bilemiyorum hala.