Allah’ın mescidlerinde O’nun adının anılmasına engel olan ve onların harap olması için çalışandan daha zalim kim olabilir? Aslında bunların oralara ancak korka korka girmeleri gerekir. Böyleleri için dünyada rezillik var, âhirette de onlar için büyük azap vardır.
Zalimler yine Mescid-i Aksa’da kardeşlerimize zulmediyor .
Bizler Allah için okumadıkça , güçlenmedikçe, sözümüzü geçirecek bir konuma sahip olmadıkça , çalışmadıkça bu zulmün karşısında fiili bir tavırla duramayız. Sloganlaşmış sözleri söylemenin ötesinde bir şeyler yapmamız lazım .
Zalim zalimliğini yapıyor peki ya biz ne yapıyoruz ?
Şeyh Ahmet Yasin’in dediği gibi ; Suskun ve helak olmuş ölüler miyiz ?!