Kara deliğe düşerken herhangi bir şey fark etmediğiniz gibi,sizi dışarıdan izleyen bir gözlemci de olay ufkunu geçtiğinizi hicbir zaman göremez. Gözlemcinin tek gördüğü sizin giderek yavasladığınız ve olay ufkunun kenarında asılı kaldiginizdir. Görüntünüz giderek sonuklesir, sonunda tamamen silikleşir. Disardaki gözlemci için, olay ufkunu geçemeden sonsuza kadar kaybolursunuz.