Seda Sarı

Seda Sarı
@Dilfruz
10/10
·124 syf.··
Beğendi
·
2022 4. kitabı
Mükemmeldi. O topraklarda yaşayan biri olarak şunu söylemeliyim ki Yaşar Kemal'in betimlemeleri Ağrı Dağının öfkesini çok güzel aktarmış. Ağrı dağının o karşı konulmaz heybetini iliklerime kadar hissettim. Memo'nun karşılıksız aşkı, Gülbahar'ın cesareti ve Ahmet'in bu sevdayı yarım bırakması çok dokundu. Memo'nun bir tutam saçı, sımsıkı tuttuğu ellerinde göğsüne götürüpte ölüme gitmesi... Ben dünyadan alacağımı aldım diye haykırması... Ağlayarak okudum o anları. İçten hissederek. Kırgın olduğum çok nokta oldu fakat mutlu son olmuş olsa dilden dile dolaşan bir efsane de olmazdı. Yolunuz olur da bir gün Ağrı'ya düşerse Küp gölünde Ahmet'i öylece bekleyen Gülbahar'ı görüceksiniz. Sevdasından bitap düşen Gülbahar'ı... Ağrıdağı Efsanesi Yaşar Kemal
Edebiyat & Roman
Ağrıdağı EfsanesiYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202536,2bin okunma