okunacak çok kitap var

okunacak çok kitap var
@Dilloss

okunacak çok kitap var

, bir kitabı yarım bıraktı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·232 syf.·
30 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Nermin Yıldırım
7.5/10 · 5,5bin okunma
Susanların hikayesi bğyğk oluyor. Sessizlikleri nispetinde dallanıp budaklanıyor. …. Gelmeyeceği aşikâr birini bekleyebilmenino muhteşem,görkemli,kederli ve korkunç güzelliği.
Duvarın önünde ben, arkasında çoktandır alıştığım kesif bir koku , aramızda hep böyle erteleyerek mi yaşayıp gideceğiz korkusu… koku , korku ve ben boş duvara bakıyoruz. Boş duvarlar , koku, korku ve ben , uzun zamandır tanışıyoruz.
İyi bir insan olmakla aramdaki yegane mani , üşengeçlik olamaz değil mi?