Bir paşazadenin torunu olan Leyla'nın, tüm insanlarla hayatla kavgalı olan Roxy'nin, Uşaklıktan kurtulmak için oğlu Ömer'i en iyi şekilde yetiştiren ama en büyük darbeyi yine oğlundan yiyen Ali Yekta Bey'in hikayesini, Livaneli geçmişle harmanlayarak öyle güzel anlatmış ki etkilenmemek mümkün değil. Kitapta özellikle ufak ufak anlatılan hikayeler beni çok etkiledi. Mutlaka okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.