Dimitrina

Dimitrina
@Dimitrina
Bir Kraliçe asla savaşmaz. Varlığını geri çeker imparatorluk çöker.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
1000Kitap 1000Kitap Destek Sayın Yetkililer, Öncelikle kolaylıklar dilerim. Umarım iyisinizdir. Bu mecrada meydana gelen bitmek tükenmek bilmeyen ifşa sayfaları ve Instagram, Twitter gibi platformlara özgü paylaşımlar, bu güzelim okur sosyal medyasını gerçekten inanılmaz derecede kötü bir platforma dönüştürdü. Muhakkak bu kullanıcılar fark ediliyordur; ancak herhangi bir filtreleme sistemi vb. uygulanamaz mı? Benim gibi düşünen birçok kullanıcının olduğuna eminim. Lütfen bu konuyla ilgilenilmesini rica ediyoruz. Türkiye’de bu kadar kaliteli bir mecranın, diğer sosyal medya platformlarının kisvesine sokularak berbat edilmesine müsaade etmeyin. Saygılarımla...
Dimitrina isimli okura yanıt verildi
Dimitrina
Agnostikos ben iletilerin paylaşılmasını resim , müzik herneyse sakıncalı görmüyorum ,isteyen istediği gibi kullanır, kişinin özgürlüğene saldırmadan ama kendin de aynısını yapıyorsan bu eleştirin doğruluğunu yitirir. Kedicikli bol kitaplı bir pazar olsun🌷
1000Kitap 1000Kitap Destek Sayın Yetkililer, Öncelikle kolaylıklar dilerim. Umarım iyisinizdir. Bu mecrada meydana gelen bitmek tükenmek bilmeyen ifşa sayfaları ve Instagram, Twitter gibi platformlara özgü paylaşımlar, bu güzelim okur sosyal medyasını gerçekten inanılmaz derecede kötü bir platforma dönüştürdü. Muhakkak bu kullanıcılar fark ediliyordur; ancak herhangi bir filtreleme sistemi vb. uygulanamaz mı? Benim gibi düşünen birçok kullanıcının olduğuna eminim. Lütfen bu konuyla ilgilenilmesini rica ediyoruz. Türkiye’de bu kadar kaliteli bir mecranın, diğer sosyal medya platformlarının kisvesine sokularak berbat edilmesine müsaade etmeyin. Saygılarımla...
Dimitrina
Her görüşe ve paylaşıma saygım var elbette isteyen istediğini paylaşır ama adama da demezler mi "tenhada yaptıklarını kalabalıklarda kınama" önce kendinizi eleştirin sonra topluma bakın..ayrıca iletileriniz de ki kediniz de çok tatlıymış söylemeden geçemiycem🥰