Dimitrina

Dimitrina
@Dimitrina
Bir Kraliçe asla savaşmaz. Varlığını geri çeker imparatorluk çöker.
Ben atandım çok şükür 🥰🙏🏻

Asyaa

@4sya
·
Güncelleyelim, ben mülakatı geçtim. Çok şükür elenmedim. :D süreç uzun biraz kasımda atanıyoruz diyelim 🥰
Dimitrina
Tebrik ederim, meslek hayatınızda başarılar ve mutluluklar dilerim🌷en güzel öğretmenler günü olmuş sizin için 🌷
Reklam
Nice emek, nice sabır... Başına her türlü olumsuz sıfatı ekleyebileceğiniz 2 yıllık sürecin ardından Ağrı/Patnos'a Türkçe öğretmeni olarak atandım. Neler çektiğimi bir ben bilirim, bir de bu dertle boğuşan... Fazlasında gözümüz yoktu; tek istediğimiz sınıfta öğrencilerimize ders anlatmak, kalplerine dokunmaktı. Bu kadar zor olmamalıydı... Şükür ki ben kavuştum. Gerçekten isteyip çabalayan tüm meslektaşlarıma nasip olmasını diliyorum.
1000Kitap
Dimitrina
İki yıl beklemekte az bi zaman değil müthiş bir sabır gerektirir ama sonuçta öğretmenler günü yani dün atanan 15 bin öğretmen arasına girmiş olmanızı tebrik ediyor ,meslek hayatınızda başarılar ve mutluluklar diliyorum🌷