İnsanların hiçbir şeyden umudu olmasaydı ve hiçbir
şeye inanmasalardı, tohumlarım çoğaltmayı derhal reddederlerdi ve evrensel nüfus azalması yoluyla sorunlarımız bir ya da iki kuşak içinde çözülmüş olurdu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar toprağa sahip olmak için savaşıyorlardı, yarın suya
sahip olmak için birbirlerini gırtlaklayacaklar, havamız
kalmadığında, harabelerin ortasında soluk alabilmek
için boğazlayacağız birbirimizi.
Öyleyse şunu aklından çıkarma:
Önemli olan tek bir an vardır, o da şimdidir. Çünkü bir tek içinde bulunduğumuz zamanda kendimize hükmümüz geçer.
En gerekli kişi, şu an yanımızda olan kişidir, çünkü hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez.
En önemli iş de yanımızdaki kişiye yapacağımız iyiliktir, çünkü insan dünyaya iyilik için gönderilmiştir.
"Demek öyle. Bir akıl iyidir, ama iki akıl daha iyidir. Tanrı bir insana bir akıl veriyor, bir başkasına iki, diğerine ise üç...Diğerine üç, doğru...Biri annenin doğurduğundaki akıl, diğeri okumaktan gelen akıl, üçüncüsü de iyi yaşamaktan... işte böyle birader, bir insanda üç alık varsa iyidir. Öyle birisine yaşamayı geçtim, ölmek bile kolaydır, Ölmek bile...Hepimiz öleceğiz zaten