Ah. insan yaşamda öyle geçici bir yolcudur ki, kendi varlığına en fazla inandığı ve arkadaşlarının ruhlarında ve kalplerinde en derin izleri bıraktığını sandığı bir yerde bile belleklerden hemencecik silinecek , hiçbir iz bırakmıyacaktır! Hem de öyle çabuk ki!