Karakter düzeltilebilir olsaydı " Yaş itibarı ile hayatının ikinci yarısında olan insanların ilk yarısında olanlara nazaran daha erdemli olması gerekirdi " diyor Schopenhauer ... Manidar ...
"Halkım" diyor Farabi...
Bense derken o kadar aitlik belirtemeyeceğim.
Daha hiç bir millet görmedimki :
Başka bir halkı yaftalayıp , onlardan beter hale düşmesin. Şimdiyse görüyorum ki halkım , kınadıklarından daha bedevi...